پشت بازو سیم کش

تقویت عضلات سه سر شما فواید زیادی دارد.

عضله سه سر قوی به تثبیت مفصل شانه شما کمک می کند زیرا آنها به عنوان بازکننده آرنج و شانه عمل می کنند. همانطور که عضلات سه سر خود را تقویت می کنید، ثبات شانه ها و آرنج های شما افزایش می یابد. 

داشتن عضله سه سر قوی همچنین به شما این امکان را می دهد که وزن بیشتری بلند کنید و قدرت بیشتری برای سایر گروه های عضلانی در بازوهای خود ایجاد کنید.

حرکت پشت بازو سیم کش عضله سه سر یک تمرین ایده آل برای همه ورزشکاران، بدنسازان یا هرکسی است که تلاش می کند قدرت بازو را افزایش دهد. چه در حال پرتاب توپ، بلند کردن اجسام سنگین در محل کار، یا صرفاً می‌خواهید جذابیت زیبایی بازوهای خود را افزایش دهید، این تمرین می‌تواند به شما کمک کند تا برای رسیدن به اهداف خود قوی‌تر شوید.

برخی از تمرینات سه سر به تجهیزات گران قیمت و سنگینی نیاز دارند که فقط در باشگاه پیدا می شوند. در حالی که فشار داون عضله سه سر از یک سیستم کابلی استفاده می کند، تنها چیزی که برای انجام این تمرین نیاز دارید یک نوار مقاومتی است.

با یک قلاب یا میله پایدار، می توانید نوار مقاومتی سبک وزن را بچسبانید و بدون توجه به جایی که هستید، استحکام عضلات سه سر را افزایش دهید.

نحوه انجام حرکت پشت بازو سیم کش

  1. در ابتدا میله صاف را به دستگاه سیم کش وصل کنید. بعد از انجام این کار میله را در بالاترین حالت دستگاه قرار دهید.
  2. دست ها را به اندازه عرض شانه بگیرید.
  3. در حالتی که آرنج های شما در کنار بدن است سیم کش را به سمت پایین ببرید تا دست صاف شود.
  4. در مسیر منفی یا مسیر برگشت آرنج را تا زاویه ۹۰ درجه جمع کنید.
  5. حرکت را به تعداد مشخص شده در برنامه تکرار کنید.
نام حرکتپشت بازو سیمکشنوع حرکتقدرتی
نام های دیگر مکانیزم حرکت
تک مفصلی
نام انگلیسی

THE TRICEP PUSHDOWN

نوع نیروفشاری
عضله هدفپشت بازوسطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی تجهیزات لازمدستگاه