ویژه بانوان


اولین و تنها باشگاه هوشمند تهران

باشگاه ورزشی سام جیم با نگاهی نو به ورزش و تندرستی، در سال 1397 آغاز به کار نمود. این باشگاه که مختص بانوان عزیز است، اولین و تنها باشگاه هوشمند در ایران می باشد و ارائه کننده های رشته های ورزشی متنوع با جدیدترین و به روزترین روش ها و تجهیزات است.

همزمان با شکل گیری موج نوی باشگاه های ورزشی در دنیا که تصمیم به تجهیز و حرفه ای نمودن محیط باشگاه در کنار مربیان توانمند می نمایند، فضایی در محله پاسداران و در طبقات فوقانی ساختمان سام که برنده جایزه معماری شده است، به باشگاهی مختص بانوان، در کنار کادری حرفه ای، اختصاص یافت. سام جیم سیستم هوشمند پایش ورزشی را به عنوان اولین و تنها باشگاه در ایران پیاده سازی نمود تا تمامی حرکات و لحظات ورزشکاران در باشگاه ثبت و در مورد آن ها تحلیل صورت بگیرد و ورزشکاران عزیز بتوانند بهترین استفاده از زمان را در محیطی کم نظیر در ایران، تجربه نمایند.

این باشگاه ارائه کننده رشته های متنوع ورزشی به صورت فردی، خصوصی و گروهی، توسط مربیان مجرب و حرفه ای می باشد و با استفاده از به روزترین تجهیزات ورزشی، جدیدترین روش ها را به ورزشکاران عزیز معرفی می نماید.

طراحی فضای باشگاه صرفا بر مبنای انجام حرکات فیزیکی با سطح انرژی بالا بوده است. انتخاب رنگ ها و زوایا با مشاوره توامان معمار و مشاور ورزشی برای برگزاری این سبک از کلاس ها صورت گرفته تا با تجهیز پیشرفته و حداکثری ملزومات، محیطی منحصر به فرد برای ورزشکارانی که به اثرگذاری تمام جزئیات در نتیجه ی کار معتقدند، فراهم شود .