نرم افزار مدیریت باشگاه

نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی

در هر باشگاه یا مجموعه ورزشی ضروری‌ترین نیازهای مجموعه رعایت ‌پروتکل‌های بهداشتی کرونا، تامین امنیت و نظم حداکثری باشگاه ورزشی است. همچنین مدیریت حرفه‌ای مجموعه ورزشی نشان‌دهنده میزان قدرت مدیریتی مسئول باشگاه است. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی سافت برای باشگاه بدنسازی و تمامی سالن‌های ورزشی در هر سطح و اندازه‌ای، به‌صورت کاملا شخصی‌سازی شده مجموعه‌ی خود را از دیگر باشگاه‌ها متمایز کنید. در ادامه بیشتر در مورد امکانات و مزایا و همچنین قیمت و نحوه خرید نرم افزار باشگاه ورزشی توضیح خواهیم داد.

نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی سافت برای چه باشگاه‌هایی مناسب است؟

تیم حرفه‌ای ورزش سافت تاکنون با  بیش از 13 مجموعه ورزشی همکاری موفق داشته است. فرقی ندارد شما مدیریت یک مجموعه ورزشی بزرگ یا سالن‌ ورزشی محله را به عهده دارید. تیم طراحی و توسعه‌دهنده، این برنامه را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ است که نیاز تمام باشگاه‌های ورزشی مانند باشگاه‌های بدنسازی، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های رزمی، سازمان‌ها، اماکن دولتی و خصوصی، سالن‌های آبی و استخر، … را به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.  نرم افزار باشگاه ورزشی سافت به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت استفاده از نرم افزار باشگاه و سخت افزارهای کنترلی، تمام نیازهای مدیریتی شما در مجموعه ورزشی یا باشگاه را برآورده می‌کند.

مزایای نرم افزار باشگاه ورزشی سافت

امروزه تعداد زیادی باشگاه ورزشی درجه یک در هر شهری وجود دارد اما چطور می‌شود نسبت به تمام آن‌ها متمایز بود؟ نرم افزار باشگاه ورزشی سافت با ارائه خدماتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، باعث رشد مجموعه شما شده و علاوه بر افزایش درآمد باشگاه، زمان بیشتری را برای شما ذخیره می‌کند.

  • برگزاری کلاس‌های آنلاین در زمان تعطیلی باشگاه‌ها به دلیل اپیدمی کرونا
  • امکان تعریف انواع کلاس با قابلیت تنظیمات برای هر کلاس
  • امکان تعریف بانک‌های مختلف و اتصال به درگاه پرداخت
  • گزارش فروش روزانه
  • گزارش کارکرد پیمانکاران (مربیان)
  • امکان ارسال پیامک اتوماتیک

نرم افزار باشگاه - متمایز نسبت به رقبا

 

هوشمندسازی مجموعه ورزشی با خرید نرم افزار باشگاه ورزشی

نرم افزار باشگاه ورزش سافت، هم برای مربیان و هم برای ورزشکاران فوق العاده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های منحصربفرد این برنامه می‌پردازیم.

قفل‌های آنلاین و آفلاین

ورزشکاران به‌راحتی می‌توانند باز و بسته کردن قفل کمد‌ها را با استفاده از نرم افزار مدیریت کنند.

گیت‌های کنترل تردد

نرم افزار مدیریت باشگاه ورزش سافت، قابل اتصال به گیت‌های مکانیکی جهت کنترل ورود و خروج ورزشکاران است.

کیوسک

ورزشکاران به‌راحتی و با استفاده از این نرم افزار یکپارچه ورزشی می‌توانند از پذیرش، رزرو کمد، ثبت خدمات، فروشگاه باشگاه و ساعت خروج استفاده کنند.

مدیریت بوفه

در نرم افزار باشگاه ورزش سافت به‌راحتی خرید، فروش و هزینه‌های بوفه را سازماندهی کنید.

تعریف کلاس و زمان بر اساس نوع ثبت نام اعضا

با تعریف کلاس می‌توانید تمامی دوره‌هایی که ورزشکاران شرکت می‌کنند را لیست کنید. همچنین پرداختی هر یک از ورزشکاران را به‌طور دقیق کنترل کنید.

رزرو لاکر

ورزشکار می‌تواند قبل از حضور در باشگاه برای خود لاکر رزرو کند.

تردد هوشمند بدون نیاز به پذیرشگر

ورزشکار با تلفن همراه خود می‌تواند حضور یا عدم حضور خود را ثبت کند.

پرداخت آنلاین و امن

با استفاده از پرداخت آنلاین، ورزشکاران می‌توانند شهریه ماهانه خود را پرداخت کنند.

برنامه‌ها

در نرم افزار باشگاه ورزش سافت ورزشکار به‌راحتی می‌تواند از مربیان باشگاه برنامه غذایی یا تمرینی شخصی خود را سفارش دهد. همچنین مربی هم می‌تواند با کنترل عملکرد ورزشکار پیشرفت او را بررسی کند.

کنترل دستی

هیچ شخصی بدون تایید شما اجازه دسترسی به اطلاعات ذخیره شده شما در ورزش سافت را ندارد.

صورتحساب مالی دقیق

با استفاده از نرم افزار مدیریت باشگاه ورزش سافت، در هر زمان دلخواه به‌راحتی گردش مالی کامل باشگاه، هزینه‌ها و درآمدهای خود را دریافت کنید.

اعضای جدید

با استفاده از نرم افزار باشگاه ورزش سافت ورودی‌های روزانه‌ی خود را بررسی کنید. همچنین میزان رشد یا افت ورزشکاران خود را به‌طور دقیق زیر نظر داشته باشید.

مدیریت اعضا

اعضای باشگاه با امکان تعیین وقت قبلی برای خود، یک تجربه عالی از حقوق فردی خود را تجربه می‌کنند. با این کار به آن‌ها نشان دهید به وقت مشتریان خود اهمیت می‌دهید.

پشتیبانی آنلاین

با استفاد از ارسال تیکت پشتیبانی می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات پشتیبانی آنلاین ورزش سافت بهره‌مند شوید.

بدون مرز و محدودیت

ما با بهره‌مندی از سرویس ابری به مدیران باشگاه دسترسی بدون مرز و موقعیت جغرافیایی در هر جای دنیا داده‌ایم تا بر روی باشگاه خود نظارت داشته باشند.

رسپانسیو

نیازی به داشتن سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ نیست. مدیران، مربیان و ورزشکاران می‌توانند با استفاده از تبلت یا گوشی خود از این نرم افزار تحت وب لذت ببرند.

اتوماسیون

با اتوماسیون باشگاه ورزشی ورزش سافت، اعضای مجموعه‌ی خود را برای همیشه راضی نگه‌ دارید. رضایت مشتریان باعث می‌شود بدون هیچ هزینه‌ای از تبلغ و محتوای تولید شده توسط کاربران خود (UGC) کمال استفاده را ببرید.

باشگاه مشتریان

هرگونه تبلیغات برای کسب و کارها در اصول بازاریابی یک ارتباط یک‌طرفه به حساب می‌آید، این در حالی است که در باشگاه مشتریان ارتباط شما با مشتری به‌صورت دوطرفه برقرار می‌شود. باشگاه مشتریان بخش مهمی از فرایند وفادارسازی مشتری در هر کسب و کاری است. جالب است بدانید برای کسب و کارهای خدماتی مانند باشگاه‌های ورزشی که مشتریان به‌جای خرید محصول مستقیما با مجموعه و عوامل آن تعامل دارند، کیفیت و صداقت تاثیر بیشتری بر روی وفاداری مشتریان می‌گذارد. مشتری به‌طور کامل درک می‌کند که شما قدردان وفاداری او هستید. نظراتش برای شما مهم است و به میزان وفاداری، افراد می‌توانند از امتیازات و مزایای بیشتری استفاده کنند. وجود بخش باشگاه مشتریان نرم افزار باشگاه ورزش سافت فرایند وفادارسازی و تعامل سازنده با مشتریانتان را ساده می‌کند.

چرا باید نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی سافت را انتخاب کنیم؟

شرکت ایده پردازان نسل آریا 16 سال سابقه در تولید نرم افزارهای یکپارچه برای موسسه‌های ورزشی دارد. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین نرم افزاری مالی، اداری و پس از تجربه موفق تولید نرم افزار‌های تحت ویندوز، اکنون با توجه به نیاز نرم افزار یکپارچه اقدام به تولید اتوماسیون تحت وب ورزش سافت کرده است. اتوماسیون تحت وب ورزش سافت مفتخر است به عنوان اولین نرم افزار باشگاه ورزشی در ایران اعلام کند، مدیران باشگاه‌ها می‌توانند علاوه‌ بر مدیریت حرفه‌ای و آسان، کلاس کاری و جذب ورزشکاران اعضای مجموعه‌ی خود را افزایش دهند.

خرید نرم افزار باشگاه ورزشی

برای خرید نرم افزار باشگاه ورزشی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره و راهنمایی، اقدام به خرید نرم افزار کنید.

قیمت نرم افزار باشگاه ورزشی

برای دریافت قیمت نرم افزار مدیریت باشگاه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید تا شما را از قیمت و تخفیف های موجود مطلع سازند.

کلام آخر

ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم. پس کسب و کار شما هر چند جزو شماره یک‌های صنف خود باشد، باز هم به مرور زمان از بین می‌رود. به‌طوری ‌که صاحب کسب و کار را غافلگیر می‌کند. شما هر چقدر هم که از نظر تجهیزات ورزشی، دکوراسیون داخلی و موقعیت جغرافیایی عالی باشید، باز هم بدون داشتن اطلاعات مشتریان و تحلیل رفتار آن‌ها محکوم به شکست خواهید بود. بهترین راه برای در اوج نگه‌ داشتن کسب و کار خود و همچنین افزایش مشتریان وفادار، استفاده از نرم افزار باشگاه ورزش سافت است. برای اطلاعات بیشتر با ارسال تیکت پشتیبانی، شما را در ارائه راهکار‌های مفید برای ادامه راه همراهی خواهیم کرد.