تماس 91007751-021 و 09370042969

logo130

طراحی وب سایت و سئو

امروزه هر شغلی برای پیشرفت و بسترسازی مناسب جهت خدمت به مشتریان نیاز به فضای اینترنتی دارد. به همین خاطر بیشتر صاحبان مشاغل برای موفقیت در کسب‌وکار از طراحی سایت کمک می‌گیرند.تیم ورزش سافت وب سایت‌ها را با طراحی حرفه‌ای و کارآمد بهمراه امتیازهای بسیاری، در اختیار صاحبان مشاغل و مشتریان قرار میدهد.

طراحی سایت و سئو

ضرورت طراحی سایت

 طراحی وب در قاعده کلی برای ایجاد رابط کاربری، تولید محتوا و مفهوم‌سازی آنلاین انجام می‌گیرد. در نتیجه سایت‌ها با توجه به نوع مشاغل و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کنند، از کارایی قابل توجهی برخوردار هستند. چنین سایت‌هایی می‌توانند رابط کاربری مناسب بین صاحبان مشاغل و مشتریان به‌وجود آورند.

خدمات طراحی سایت حرفه‌ای

در طراحی وب سایت به عوامل و عناصر مختلفی توجه می‌شود. این عناصر تنها در صورتی که به شکل یکجا در طراحی سایت به کار روند، می‌توانند قابلیت سایت را بالا ببرند. به طور مثال متن خوب و مناسب، استفاده از گرافیک و تصاویر، رابط کاربری آسان، رنگ‌بندی و… از جمله عناصری هستند که قابلیت استفاده از سایت شما را افزایش می‌دهند. عملکرد سایت نیز تحت تاثیر قابلیت جستجو، رتبه‌بندی سایت، سرعت و توانایی جذب مخاطب قرار دارد.

عناصر بصری در طراحی سایت

 عناصر بصری یکی از مهم‌ترین عواملی است که در طراحی وب سایت مورد توجه قرار می‌گیرد. در واقع ویژگی‌های بصری این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورند که همه چیز با هم خوب کار می‌کند.

عناصر بصری طراحی سایت

 تمام ویژگی‌های ظاهری سایت در عناصر بصری قرار می‌گیرند. به وجود آمدن عناصر مناسب نیز تنها زمانی ممکن می‌شود که انسجام و یکپارچگی تیم پشتیبانی، فنی و نویسندگان سایت حفظ شود. به عنوان مثال نویسندگان و تولید کنندگان محتوا باید از متن‌های ناب و ارزشمند به همراه گرافیک و تصاویر مناسب استفاده کنند تا انسجام لازم در عناصر بصری سایت به وجود آید.

طراحی گرافیک وب

طراحی گرافیک وب به عنوان بخشی از جلوه بصری سایت مورد اهمیت است. این ویژگی می‌تواند افراد بیشتری را به سایت جذب کند. فونت‌ها، رنگ‌ها، طرح کلی صفحه و… در طراحی گرافیک سایت مورد توجه قرار می‌گیرند. چنین عناصری می‌توانند ارتباط بهتری بین مشتری و صاحبان مشاغل به وجود آورند. نکته مهم دیگر اینکه گرافیک سایت باید به گونه‌ای باشد که بتواند نوع کسب‌وکار را به خوبی معرفی کند.

تعریف رابط کاربری

 وب سایت‌ها، بازی‌ها، برنامه‌ها و… برای اینکه توسط  مخاطبان مورد استفاده قرار بگیرند، نیاز به رابط کاربری مناسب دارند.

در برخی از موارد با استفاده از کد HTML برنامه نویسی وب سایت‌ها و تعریف کاربری انجام می‌گیرد. ضمن اینکه از  CSS برای استانداردسازی زبان بصری استفاده می‌شود. طراحان وب نیز باید امکان استفاده عمومی از رابط‌های دیجیتالی( مثل وب ‌سایت‌ها) را فراهم کنند. هدف از تعریف کاربری این است که مشتریان سریع‌تر و راحت‌تر از خدمات سایت و… بهره‌مند شوند.

رابط کاربری آسان در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد. اغلب افرادی که به عنوان مخاطب و مشتری وارد سایت شما می‌شوند، فقط دانش عمومی کامپیوتر دارند. بنابراین به آسان بودن کاربری اهمیت می‌دهند. چنین افرادی زمانی می‌توانند مشتری یا کاربر سایت باشند که از کاربری و ارتباط‌گیری با سایت راضی باشند. متخصصان وب می‌توانند یک کاربری ساده و راحت را برای مشتریان و مخاطبان سایت در نظر بگیرند.

خصوصیات طراحان حرفه‌ای وب

یک متخصص طراحی وب باید از تجربه کافی برخوردار باشد تا بتواند نیازهای کاربر شما را درک کرده و آن ها را برآورده کند. استفاده از خدمات کسب‌وکار و ارتباط‌گیری با مخاطبان و کاربران اهمیت زیادی دارد، به این معنی که مشتری باید مانعی برای ارتباط با شما نداشته باشد و شما نیز همیشه به اهداف آن‌ها رسیدگی کنید.

بهینه‌سازی موتور جستجو

بخش قابل توجهی از طراحی وب حرفه‌ای مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) است. این بهینه‌سازی به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که گوگل و سایت‌های مشابه محتوای شما را به درستی رتبه‌بندی می‌کنند. این نوع بهینه‌سازی به محتوای شما نیز کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی نتایج جستجو به موقعیت‌های بهتری برسد، بنابراین مخاطبان بیشتری را به دست می‌آورید.

طراحی سایت و سئو

همانطور که می‌دانید بخشی از سئو سایت مربوط به تولید محتوای ارزشمند است، با این وجود طراحی سایت با کدنویسی مرتب نیز نقش مهمی در سئو دارد و کاربری مناسبی را برای سایت به وجود می‌آورد. همه این عوامل در تعیین موقعیت رتبه شما تعیین کننده هستند.

خدمات مهم سئوکار حرفه‌ای و متخصص

  • ایجاد بک لینک طبیعی
  • مدیریت و تولید محتوا
  • حل مشکلات فنی سایت
  • فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت داده
  • کدنویسی مرتب

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

  • طراحی وب ابزاری است که از آن برای معرفی و درک بهتر برند استفاده می‌شود. در واقع شما با امکانات سایت، شرایطی را به وجود می‌آورید تا مشتری آن طور که می‌خواهید برند را درک کند.
  • بازاریابی بصری صحیح از طریق طراحی وب انجام می‌شود. اگر استراتژی و رویکرد بازاریابی بصری درست به کار گرفته شده باشد، شما می‌توانید مخاطب مورد نظر خود را جذب و آن را به یک مشتری بالفعل تبدیل کنید.
  • برای موفقیت در کسب‌وکار نیاز به برندسازی دارید. این برندسازی به کمک وب سایت حرفه‌ای قابل انجام است. با خدمات‌دهی وب می‌توانید از اعتماد کاربران به برند نیز استفاده کنید. بدون برنامه طراحی وب، نتایج بالقوه‌ به دست آمده از حضور آنلاین را نخواهید داشت.
  • طراحی وب می‌تواند بستر مناسب برای ارائه توضیح محصول، تولید محتوا، بنر تبلیغاتی و… را به وجود آورد. به همین دلیل کار با طراحان متخصصان وب مهم است. یک متخصص ماهر می‌تواند نیازهای برند شما را تجزیه و تحلیل کند و از ابزارهای مناسب برای جلوه بصری سایت کمک بگیرد.

نکات مهم در طراحی سایت

 همانطور که متوجه شدید طراحی وب می‌تواند بخشی از یک تجارت قدرتمند باشد. با این حال، مانند هر جنبه دیگری از استراتژی موفقیت، باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود. انتخاب‌های اشتباه در ساخت سایت می‌تواند تاثیر منفی بر روی حضور آنلاین شما داشته باشد.

  • زیبایی شناسی:هویت برند شما زیبایی وب سایت را تعیین می‌کند، به همین خاطر باید با طراحی وب به خوبی هماهنگ شود.
  • قابلیت استفاده: هرگز فراموش نکنید که کاربران واقعی از وب سایت شما استفاده خواهند کرد، بنابراین طراحی وب باید از قابلیت استفاده خوبی برخوردار باشد. برای افزایش قابلیت باید مطالب پر جستجوی کاربر را بشناسید و در دسته‌بندی سایت قرار دهید.

نکات طراحی سایت

  • کیفیت محتوا:حتی اگر سایر عناصر طراحی وب به خوبی کار کنند، باز هم نیاز به تولید محتوای قدرتمند و حرفه‌ای دارید.
  • سرعت: زمان بارگیری سایت از دیگر ویژگی‌های مثبت برای جذب مخاطب است.
  • سازگاری با تلفن همراه: یکی دیگر از قابلیت‌های مهم برای طراحی وب سایت است. کاربران و مخاطبان سایت تمایل دارند از برنامه و خدمات سایت در هر موقعیت و مکانی بهره‌مند شوند. ضمن اینکه در حال حاضر بیشتر افراد به کمک موبایل به اینترنت و سایت‌ها متصل می‌شوند.

جمع‌بندی

امروزه بیشتر مشاغل برای ارائه خدمات و عرضه محصولات از فضای اینترنت به کمک طراحی سایت استفاده می‌کنند. یک متخصص و طراح وب حرفه‌ای تمام اقدامات از جمله گرافیک مناسب، کدنویسی مرتب، انتخاب عناصر بصری مناسب، رابط کاربری آسان  و… را در طراحی وب مدنظر قرار می‌دهد.

نمونه کارها

شرکت صنایع سیم و کابل مازندران

شرکت صنایع برق سارو

مجموعه ورزشی هتل ارم